۲۲:۰۰

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

چینی‌ها در ورامین نیروگاه خورشیدی می‌سازند 

چینی‌ها در ورامین نیروگاه خورشیدی می‌سازند 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ مگاواتی در ورامین توسط یک شرکت چینی احداث خواهد شد.
کد خبر : ۲۳۹۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ اکبر حسن‌بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ مگاواتی در ورامین توسط یک شرکت چینی احداث خواهد شد که کلنگ‌زنی آن طی روز‌های آینده انجام می‌شود.

وی افزود: این نیروگاه تا پیش از پیک تابستان ۱۴۰۵ به مدار بهره‌برداری وارد خواهد شد و در مجموع حدود ۷۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران در حال ساخت است که کمک شایان توجهی به کاهش ناترازی برق استان می‌کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha