به گزارش هابصنعت؛ اکبر حسنبکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ مگاواتی در ورامین توسط یک شرکت چینی احداث خواهد شد که کلنگزنی آن طی روزهای آینده انجام میشود.
وی افزود: این نیروگاه تا پیش از پیک تابستان ۱۴۰۵ به مدار بهرهبرداری وارد خواهد شد و در مجموع حدود ۷۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران در حال ساخت است که کمک شایان توجهی به کاهش ناترازی برق استان میکند.
انتهای پیام/